Mogelijk gemaakt door Blogger.

Project woondeken (vervolg)

Ondertussen wordt er dapper door gehaakt.
Wat een eindeloos project leek, blijkt toch mee te vallen.
In alle loze uurtjes heb ik dapper de haaknaald ter hand genomen.
Met als gevolg dat alle 240 granny squares gehaakt zijn.
Hier worden 15 blokken van gevormd.
En uiteindelijk 1 geheel.....de woondeken.

Hier heb ik de granny squares met zwarte wol aan elkaar genaaid

                                                                                                                                                             
 Nu wordt het dus zaak om steeds blokken van 16 granny squares te vormen.
Ik heb de keus gemaakt om de blokjes met witte wol in elkaar te zetten.
In eerste instantie was de keus zwart, maar dit viel minder mooi uit.
Nadat ik het eerste blok hakend ineengezet had, bleek dit niet wat ik wilde dat het werd.
Dus de boel maar weer uitgehaald,
Toch besloten om de squares met naald en draad in elkaar te zetten. En dan met witte wol. Dit vond ik persoonlijk mooier.

Dit project wordt vervolgd.

Groetjes Saskia

2 reacties:

  1. Top! Begint erop te lijken! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb er 3 gemaakt van stof. Gevoerd en wel #lekkerwarm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Fook...hij is bijna klaar. Zal hem op het blog plaatsen.
      En ehhh....leuk dat je even bent komen kijken.
      Grtzzz Sas

      Verwijderen