Mogelijk gemaakt door Blogger.

Tasje van papier

Vandaag na een lange tijd, eindelijk weer iets met papier geknutseld.
Je raad het al.....we hadden weer een cadeautje nodig.
En wat ik al eerder aangaf. Geld geven is prima, maar ik wil er wel wat mee doen.
Vandaar dit tasje.

Een tijdje terug ben ik ontzettend blij gemaakt met een behoorlijk aantal behangboeken.
Hierin zitten zulke bijzonder mooie papier soorten.
Daar ben ik vandaag maar eens mee aan de slag gegaan.

Dit is het patroon wat ik ervoor gebruikt heb.

Hiervoor heb je geen ingewikkelde apparatuur nodig
Ik heb de geprinte versie op mijn zwarte papier neergelegd.
Even de hoekjes vast zetten met een stukje tape zodat het niet verschuift.
Dan is het slechts een kwestie van overtrekken.
Vervolgens knip je de optrek eromheen weg.
Nu kun je beginnen met vouwen.





Voordat ik het tasje in elkaar plak, versier of decoreer ik het met ander papier.
In mijn geval dus behang papier.
Wanneer het geheel een maal in elkaar geplakt is, is het bewerken een stuk lastiger.





Nu is het slechts een kwestie van het geheel leuk aankleden.
Voor het handvat heb ik een cadeau lintje gebruikt.
Op de voorkant heb ik een soort knoop gezet. Zodat de tas ook dicht kan.





Verder heb ik het geheel nog opgeleukt met een label en een lief bloemetje.





Ik hoop dat het geheel door middel van de foto's duidelijk is
Voor vragen kun je natuurlijk altijd een mailtje sturen.
En buuf....ben blij dat je het leuk vond. Bedankt dat ik hem mocht plaatsen.

Groetjes Saskia

1 reacties: