Mogelijk gemaakt door Blogger.

Just a gift.

Er zijn van die momenten of situaties, dat je denkt, nu wil ik diegene even iets liefs schenken.
Een aardigheidje, een kleinigheidje, een gebaar.
Per toeval heb ik dit ontdekt, en er mijn eigen draai aan gegeven.

Ik kocht een leuk decoratief houten hart met daarop een tekst.
Thuis realiseerde ik me, dat die tekst toch wel heel erg persoonlijk was.
Tja wat doe je dan...wegleggen is ook zonde.
Dan maar een stukje schuurpapier er over.

Na een aantal keer schuren was de tekst verdwenen.
Her en der scheen er nu wat hout doorheen.
Dat vond ik dus ook weer niet mooi.
Lang leve de Gesso.
Na een aantal lagen had ik het gewenste resultaat.


Het toeval was dat we uitgerekend die week bij vrienden zouden borrelen.
Een mooie gelegenheid om eens te polsen wat ze van mijn creatie vonden.
Nu moest er natuurlijk wel een passende tekst op.
Gelukkig zijn daar allerlij programma's voor.
Ik heb gekozen om van het gezinnetje de voornamen te gebruiken.


Je kunt hierbij dus elke willekeurige tekst gebruiken. De werkwijze is gelijk aan het dienblad pimpen (eerder hier op de site beschreven)
Het geheel heb ik afgewerkt met een matte varnisch.


In dit geval was het een echtpaar wat jarig was geweest.
Dus 2 kado enveloppen gemaakt.
Een stuk karton omkleed met aluminium folie, en daar alles opgeplakt.
En zie daar....een leuk presentje.

Veel knutsel lol...en....hou vol....

Groetjes Saskia


2 reacties:

  1. Wat leuk gedaan! Leuk zo die namen, ik vind de glans als finish ook erg mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Charlotte, leuk dat je steeds je mening geeft....Dikke knuffels voor allemaal.xxx

      Verwijderen