Mogelijk gemaakt door Blogger.

Klein paas konijn....

Onlangs heb ik een post geplaatst van een komijn van karton en papier machee.
Van mij heeft hij de naam Kees gekregen.
Kees was naar mijn idee zo goed gelukt, dat er een vervolg moest komen.
Kees konijn junior.....

Voor dit kleinere konijntje heb ik de originele afbeelding gebruikt.
Maar je kunt hier ook weer iedere willekeurige afbeelding voor gebruiken.


In een eerder geplaatste post (Al vast voor Pasen) staat een filmpje met de 
volgorde van stappen die ik doorlopen heb.



Het grote konijn was zo'n succes, dat een kleinere versie niet kon uitblijven.
Nog een mooi plaatje van Kees Konijn en Junior.....


Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben op gebied van inspiratie.
Voor vragen mag je altijd mailen...
En ik ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie er zelf van knutselen.
Het zou dan ook erg leuk zijn als je bij je berichtje een foto plaatst van je eigen creatie.....

Groetjes en tot de volgende keer...

Saskia

3 reacties: