Mogelijk gemaakt door Blogger.

Verjaardags kaartje

Hoe vaak ik al niet mis gegrepen heb naar een verjaardagskaart.
Vaak heb ik ze wel op voorraad.
Nu besloot ik zelf eens wat te gaan knutselen.
Leuk om te doen, en volgens mij ook om te krijgen.

Voor de basis kaart heb ik een blauwe kaart gebruikt.

Daarop heb ik een stevig stuk wit papier geplakt.

Vervolgens heb ik van een stukje vellum of perkament papier een envelopje gevouwen.
Hiervoor zou je ook een stukje wit bakpapier kunnen gebruiken.

Van diverse kleuren papier, met behulp van een perforator, confetti gemaakt.





Voor de tekst heb ik een stempel gebruikt, maar dit zou je ook kunnen stansen of schrijven.
De confetti er gezellig omheen plakken.
En zie daar....een vrolijke verjaardagskaart.

Groetjes Saskia


0 reacties:

Een reactie posten