Mogelijk gemaakt door Blogger.

Uilen kaart.

Per toeval kwam ik bij dit patroon.
Nou daar kunnen we wel wat mee.
Een vriendin was net bevallen van een dochter.
Prima gelegenheid om er een leuk geboorte kaartje van te maken.


Bij dit patroon heb je geen ingewikkelde materialen nodig.
Printer.
Stevig papier voor de kaart.
Design papier 
Eventueel een strikje en of een plaksteentje.


Als basis gebruikte ik oud roze stevig papier.
Het uitgeprinte patroon leg ik hier boven op.
De boven en onder zijde zet ik vast met een stukje tape (tegen het verschuiven)
Vervolgens teken ik het patroon met een potlood of pen over.
We stevig drukken, zodat je op het onderliggende papier de lijnen duidelijk zichtbaar krijgt.


Ik heb de omtrek van de uil 2 keer geknipt. Behalve bij de 2e de oren. Anders wil de kaart niet open.
Tussen de oren heb ik hem aan elkaar bevestigd.
Daarna kun je verder gaan met het opleuken of versieren.


Uiteindelijk ben ik best trots op het resultaat.
Nu maar hopen dat de ontvanger er ook blij mee is...


Veel succes met knutselen.

Groetjes Saskia



0 reacties:

Een reactie posten