Mogelijk gemaakt door Blogger.

Telefoonhoesje

Naar lang twijfelen of ik wel of niet een snijmachine zou aanschaffen, heb ik de knoop doorgehakt.
Mijn keus is gevallen op de Silhouette Cameo.
Deze snijmachine werkt met een computer programma.
En is dus niet afhankelijk of beperkt door cardriges.

De silhouette cameo is gekoppeld aan de computer.
Het is een snijmachine geschikt voor papier, karton, flex en flock folie en vinyl.
Dit bied natuurlijk meteen een zee van mogelijkheden.





Gelukkig zat er vanuit de leverancier een pakketje bij met diverse kleurtjes vinyl.
Dat is een soort plakfolie.
Dit moest natuurlijk even uitgeprobeert worden.

Mijn telefoon hoesje mocht er dit keer aan geloven.
Gezellig een lief kleurtje uitgezocht samen met een mooi lettertype.
Deze zijn op verschillende sites gratis te downloaden.

En zie hier het resultaat...
Wan iets kleins en onpersoonlijk.....naar iets persoonlijks...












En wat ben ik er blij mee.
Mijn eerste projectje is gelukt..
Dit moet helemaal goed komen.
Er volgt vast nog heel veel.

Gr Saskia

0 reacties:

Een reactie posten