Mogelijk gemaakt door Blogger.

Paaskrans.

Al weer Paas. Tja.....met nog slechts een paar weken te gaan voor de Paas. Wordt het dus volop knutselen in dit thema. Maar vooral om er voor te zorgen dat het op tijd gereed is. Je kunt er dus niet vroeg genoeg mee beginnen. En zeg nou eerlijk....wie wordt er nou niet vrolijk van die frisse kleuren.
Dit keer heb ik een Paaskrans gemaakt
Veel kransen heb ik bekeken voor ik aan die van mij ben begonnen.
De goedkoopste optie was een krans van oase (steekschuim)
Dit heb ik geprobeerd.


Helaas nadat de krans bijna klaar was, brak het oase af. Al het werk voor niets...Teleurstellend.
Daarom heb ik besloten om het met een stro krans te proberen.

Wat heb je nodig.
Een stro krans
Stof / doekjes /wc / keukenpapier diverse kleuren.
Een saté prikker







0 reacties:

Een reactie posten