Mogelijk gemaakt door Blogger.

Cadeautje voor jongens (meisjes)

Het blijft lastig...een cadeautje bedenken voor een jongen. (Ook voor meisjes hoor)
Ons gezin is een mannen gezin ( 2 zonen en en man ).
Regelmatig hoor ik hier in huis brullen.....ik heb een cadeautje voor een vriend nodig.
Af en toe bezorgd dat mij als moeder best wel stress momenten.
Waar haal ik nu zo snel weer iets leuks en enigszins origineels vandaan.

Tot een tijd geleden, toen ik chocolade munten zag liggen.
Slim als ik was, heb ik eerst eens naar de houdbaarheidsdatum van dat spul gekeken.
Het verbaasde mij hoe lang chocolade goed blijft.
Dus die stap durfde ik wel te wagen.

Na de Sinter Klaas tijd kwam ik erachter dat er op de choco muntjes aardige kortingen stonden.
Toen heb ik dus maar een flinke voorraad ingeslagen.
Haha....voor mij dus geen verrassingen meer.

Wat heb je nodig...

Een glas, pot,beker (wat je leuk vind of voorradig hebt)
Choco munten
Watervaste stift ( om eventueel de naam er op te schrijven)
Cadeaufolie
Lintje
Eventueel geld

In dit geval was de jarige er erg Happy mee.

Groetjes Saskia

1 reacties: