Mogelijk gemaakt door Blogger.

Taarten maken.

Dat iedereen zo zijn eigen hobby heeft, blijkt wel.
Waar de 1 goed in is, blijft de ander achter.
Zo vind ik het heerlijk om te knutselen.
Niet alleen met papier lijm verf en kwasten, maar ook met eten.
Helaas denken mijn kinderen daar iets anders over.

Taarten bakken is gebleken dat, dat dus 1 van de dingen is die mij niet gegeven zijn.
Appel of kwark taart kan er dan nog net mee door.
Dan houdt het ook echt op.

Gelukkig hebben we daar nu de oplossing voor.....

HET THUISBAKKERTJE.

Afgelopen Pasen gebakjes besteld, en dit waren plaatjes. Niet alleen om te zien, maar ook de smaak was heerlijk. Ik wil deze bijzonder leuke creaties dan ook graag met jullie delen. 
Dit overigens met toestemming van de maakster (Daphne)





Elke keer als ik deze foto's bekijk wordt ik helemaal vrolijk.

Daphne, super dat ik dit mocht plaatsen. (Thanx daarvoor)

Groetjes Saskia



0 reacties:

Een reactie posten