Mogelijk gemaakt door Blogger.

Broertje en zusje Konijn.

Een tijdje geleden heb ik een blog gepost over een konijn.
Kees konijn genaamd.
Ook heb ik van Kees konijn een kleinere variant gemaakt. Junior.
Op dit blog heb ik gevraagd om foto's van creaties, om mensen een idee te geven wat er nog meer mogelijk is. Maar ook om te zien wat anderen doen met mijn ideeën.

Hier een tweetal foto's van de creaties van een vriendin.


Op bovenstaande foto is het konijntje beplakt met een soort nep sneeuw bolletjes.
Wat dan ook meteen een heel grappig wollig effect geeft.


Deze foto laat zien dat als je watten een beetje uittrekt, het ook meteen een hele zachte uitstraling heeft.

Ik wil hierbij Yvonne even bedanken dat ik haar creaties op mijn blog mag plaatsen.
Thanx Yvon.

Maak er een mooie dag van.

Groetjes Saskia

0 reacties:

Een reactie posten